HISTÒRIA DE LA PUBLICITAT DE CATALUNYA

HISTÒRIA DE LA PUBLICITAT DE CATALUNYA

AA.VV

59,90 €
IVA inclòs
Sense estoc. Consultar disponibilitat
Editorial:
PRIMAVERA
Any d'edició:
2021
Matèria
Economia
ISBN:
978-84-09-28434-4
Pàgines:
640
59,90 €
IVA inclòs
Sense estoc. Consultar disponibilitat

Una obra de referència en dos volums que posa la història de la publicitat de Catalunya a l'abast de tots els lectorsCatalunya és un país amb una sòlida tradició publicitària. Des de la segona meitat del segle XIX fins a l?actualitat, la capital catalana ha estat bressol de professionals de renom i d?agències de publicitat amb campanyes reconegudes per la seva creativitat i premiades arreu del món. La Història de la publicitat de Catalunya vol reivindicar la importància d?aquest sector. Per fer-ho, acadèmics i professionals han recollit els fets, les persones, les agències i les dades més rellevants que, des dels orígens fins a l?actualitat, han contribuït perquè el nostre país sigui un referent internacional en el món de la publicitat.

articles relacionats

  • POR QUÉ TOMARSE LA EMPRESA CON FILOSOFÍA
    ÁLVAREZ, FÁTIMA
    Existe la creencia generalizada de que una empresa, casi por definición, debe saber adónde se dirige, cuál es su propósito y su misión. Como es lógico, lo mismo esperamos de las personas que ocupan puestos de responsabilidad: que sean determinadas, infalibles, que tomen decisiones sin vacilar. Pero la realidad de cada día nos dice que la dirección de un negocio es, real...
    Només en queda una unitat

    15,00 €

  • REHUMANITZANT LA TECNOLOGIA
    BARBANY FREIXA, JOANA
    Rehumanitzant la tecnologia aborda l'impacte de la tecnologia i la revolució digital en les persones, l'empresa i la societat, destacant tant els seus avantatges com els seus desafiaments. La tecnologia pot acostar a les persones, facilitar tasques quotidianes com comprar o estudiar, i incrementar la productivitat de les empreses, però també pot tenir consequències negative...
    Només en queda una unitat

    17,85 €

  • ¡RECONQUISTA TU TIEMPO!
    ODELL, JENNY
    En Cómo no hacer nada, Odell denunciaba la economía de la atención, ahora presenta una crítica feroz al tiempo capitalista. Nuestra vida está dominada por el reloj corporativo al que muchos de nosotros nos adaptamos. Pero este no fue concebido para las personas, sino para el beneficio de las empresas. Tenemos que adoptar un concepto totalmente nuevo del tiempo: uno que nos...
    Sense estoc. Consultar disponibilitat

    22,90 €

  • L'HOME DE LA PORTERIA
    PARDINA VILLANUEVA, RAMON
    Disponibilitat inmediata

    21,95 €

  • EL PETIT LLIBRE DE L'ECONOMIA
    RUSK, SHAUN
    Tot el que sempre has volgut saber sobre economia en una petita guia per a principiants. En un món en què cada dia tot sembla tornar-se més car (sense que la majoria de nosaltres ens tornem més rics), és fàcil sentir-se confós sobre l'economia. Si creus que ha arribat l'hora d'aprendre com funciona la inflació, què provoca les recessions i per què el mercat de valors ...
    Només en queda una unitat

    14,96 €

  • ATRAPA ELS DINERS
    GARCIA PUIG, OCTAVI
    Atrapa els diners aborda un tema crucial: la manca generalitzada d'educació financera. Es posa de manifest com, malgrat una formació intensiva en matèries com l'art, la música, el màrqueting i les finances empresarials, la gestió eficaç dels diners personals sovint es deixa de banda. L'autor destaca la ironia que fins i tot directors financers experimentats poden tenir d...
    Sense estoc. Consultar disponibilitat

    22,85 €