CALLA I PAGA

CALLA I PAGA

GARCIA LOPEZ, INES

12,50 €
IVA incluido
Sin stock. Consultar disponibilidad
Editorial:
EDICIONS DEL PERISCOPI S.L.
Año de edición:
2022
Materia
Economia
ISBN:
978-84-17339-95-1
Páginas:
126
12,50 €
IVA incluido
Sin stock. Consultar disponibilidad

El discurs capitalista genera identitats per a tots els gustos, fins i tot per a cada tipus de persona, però això no garanteix que acabem de sentir-nos satisfets. Quin impacte té aquesta maquinària de producció identitària sobre els subjectes contemporanis? Com afecta això els ciutadans i el conjunt de la societat? I quins són els límits i les violències invisibles que provoquen que cada subjecte es pugui considerar únic?

Amb la hiperconnectivitat massiva i la individualització radical que s'han donat de manera simultània els darrers anys, a cadascun de nosaltres se'ns exigeix trobar alguna mena d'equilibri que ens permeti funcionar. Però, en aquest nou context, què vol dir «funcionar»? Inés García López proposa una reflexió lúcida al voltant d'aquesta situació paradoxal i es pregunta si és pertinent parlar d'un nou subjecte del capitalisme i quines són les seves diferents manifestacions. Calla i paga obre el debat sobre com operen els mecanismes de producció de la subjectivitat del nostre temps, quines són les noves formes de fer vincle social i com el subjecte —sempre amb equilibris precaris— s'hi pot resistir.

Artículos relacionados

  • POR QUÉ TOMARSE LA EMPRESA CON FILOSOFÍA
    ÁLVAREZ, FÁTIMA
    Existe la creencia generalizada de que una empresa, casi por definición, debe saber adónde se dirige, cuál es su propósito y su misión. Como es lógico, lo mismo esperamos de las personas que ocupan puestos de responsabilidad: que sean determinadas, infalibles, que tomen decisiones sin vacilar. Pero la realidad de cada día nos dice que la dirección de un negocio es, real...
    Sólo queda uno

    15,00 €

  • REHUMANITZANT LA TECNOLOGIA
    BARBANY FREIXA, JOANA
    Rehumanitzant la tecnologia aborda l'impacte de la tecnologia i la revolució digital en les persones, l'empresa i la societat, destacant tant els seus avantatges com els seus desafiaments. La tecnologia pot acostar a les persones, facilitar tasques quotidianes com comprar o estudiar, i incrementar la productivitat de les empreses, però també pot tenir consequències negative...
    Sólo queda uno

    17,85 €

  • ¡RECONQUISTA TU TIEMPO!
    ODELL, JENNY
    En Cómo no hacer nada, Odell denunciaba la economía de la atención, ahora presenta una crítica feroz al tiempo capitalista. Nuestra vida está dominada por el reloj corporativo al que muchos de nosotros nos adaptamos. Pero este no fue concebido para las personas, sino para el beneficio de las empresas. Tenemos que adoptar un concepto totalmente nuevo del tiempo: uno que nos...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    22,90 €

  • L'HOME DE LA PORTERIA
    PARDINA VILLANUEVA, RAMON
    En stock

    21,95 €

  • EL PETIT LLIBRE DE L'ECONOMIA
    RUSK, SHAUN
    Tot el que sempre has volgut saber sobre economia en una petita guia per a principiants. En un món en què cada dia tot sembla tornar-se més car (sense que la majoria de nosaltres ens tornem més rics), és fàcil sentir-se confós sobre l'economia. Si creus que ha arribat l'hora d'aprendre com funciona la inflació, què provoca les recessions i per què el mercat de valors ...
    Sólo queda uno

    14,96 €

  • ATRAPA ELS DINERS
    GARCIA PUIG, OCTAVI
    Atrapa els diners aborda un tema crucial: la manca generalitzada d'educació financera. Es posa de manifest com, malgrat una formació intensiva en matèries com l'art, la música, el màrqueting i les finances empresarials, la gestió eficaç dels diners personals sovint es deixa de banda. L'autor destaca la ironia que fins i tot directors financers experimentats poden tenir d...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    22,85 €

Otros libros del autor

  • SAGA DE KORMÁKR
    GARCÍA LÓPEZ, INÉS
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    20,00 €