CINC MIRADES DEL PERIODISME INTERNACIONAL

CINC MIRADES DEL PERIODISME INTERNACIONAL

MARC MARGINEDAS, MARTÍ ANGLADA, TONI CRUANYES, JORDI PÉREZ COLOMÉ, SERGI VICENTE

SOLÉ, JOAN

14,00 €
IVA incluido
Sin stock. Consultar disponibilidad
Editorial:
LIBROOKS
Año de edición:
2015
Materia
Economia
ISBN:
978-84-941835-9-1
Páginas:
110
14,00 €
IVA incluido
Sin stock. Consultar disponibilidad

Marc Marginedas. Toni Cruanyes. Martí Anglada. Jordi Pérez Colomé. Sergi Vicente.
Els periodistes internacionals són els ulls de Catalunya a l?estranger, el filtre que
ens permet conèixer i entendre el que passa fora de les nostres fronteres. Els
coneixem per la seva signatura a l?inici dels articles o per la seva imatge, micròfon
en mà, davant dels punts d?atenció mediàtica més importants del món. Qui
són i què pensen de la professió aquestes persones que deixen la seva llar per
dedicar-se plenament al periodisme, algunes d?elles fins al punt de posar les
seves vides en perill?
Mitjançant entrevistes en profunditat, Joan Solé ens apropa cinc perfils diferents
i emblemàtics del periodisme internacional català des d?una perspectiva
professional i personal: el reporter de guerra Marc Marginedas (El Periódico),
l?excorresponsal de televisió i actual editor del Telenotícies vespre Toni Cruanyes
(TV3), el veterà periodista Martí Anglada (La Vanguardia, TV3), el bloguer Jordi
Pérez (www.obamaworld.es) i el qui va ser corresponsal freelance a Àsia i actualment director de BTV Sergi Vicente (TV3, BTV).
Cadascun, des de la seva experiència i la seva manera de viure el periodisme, ofereix una mirada diferent del que representa transmetre la informació des de l?estranger. En conjunt, els seus punts de vista ens dibuixen un tapís complex i en procés de canvi constant, paral·lel als avenços tecnològics i a l?evolució
de la situació política, tant a dins de Catalunya com en l?àmbit internacional.

Artículos relacionados

  • MARCAR LA DIFERENCIA
    CONDE, LUIS
    El mayor cazatalentos de nuestro país pone a disposición del lector las claves para identificar aquellos perfiles ejecutivos que cobrarán relevancia en estos tiempos afectados por la crisis de la pandemia del COVID-19. Luis Conde es un referente en la búsqueda e identificación del potencial directivo en los países de habla hispana, y su compañía, Seeliger y Conde, compu...
    Sólo queda uno

    12,00 €

  • STORYTELLING Y COPYWRITING. CÓMO CONTAR LA HISTORIA DE TU EMPRESA
    CUFARI, ANITA A.
    El storytelling no consiste solamente en contar historias. Es cómo las cuentas, qué dices y cómo activas a tu audiencia. Se trata de un hilo conductor que construye una relación consistente con tu consumidor a lo largo del tiempo. Tampoco es un 'palabro' de moda. Siempre ha existido, solo que ahora hemos redescubierto la necesidad del relato para las marcas. No es una camp...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    19,95 €

  • CREATIVO FREELANCE. APRENDE A VALORARTE Y A DISFRUTAR CON TU NEGOCIO
    LÓPEZ FERNÁNDEZ, LAURA
    Este libro es un manual práctico para emprendedores de la industria creativa que venden servicios profesionales como freelance (diseño gráfico, diseño web, ilustración, modelado 3D, maquetación...) y que necesitan un cambio para lograr trabajar con clientes que los valoren y respeten. Emprender requiere de un gran esfuerzo no solo en cuanto a tiempo o dinero, sino tambi...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    17,95 €

  • PAUSA
    POYNTON,ROBERT
    Las máquinas están diseñadas para funcionar constantemente, las personas no. Hacemos frente a esta realidad con descansos de fin de semana, aplicaciones para meditar y vacaciones anuales, pero estos mecanismos tienen un impacto poco duradero. Para prosperar, necesitamos un enfoque más sostenible: desarrollar la capacidad para hacer pausas. Pausa analiza la importancia de es...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    13,90 €

  • L´AMPOLLA MIG PLENA
    AMAT, ORIOL
    Cal aprofitar crisis com l'actual per preguntar-nos si podem fer les coses millor. L'economista i professor Oriol Amat ha estudiat els factors que contribueixen a l'èxit o al fracàs d'una organització, d'un país o d'una persona, perquè les diferències no solen ser fruit de l'atzar, sinó del que es fa i del que no es fa. Al llarg de la història, hi ha documentades unes q...
    Sólo queda uno

    16,00 €

  • SOL Y SANGRE
    CARLIN, JOHN
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    14,96 €