CLÚSTERS I COMPETITIVITAT: EL CAS DE CATALUNYA (1993-2010)

CLÚSTERS I COMPETITIVITAT: EL CAS DE CATALUNYA (1993-2010)

JOAN MIQUEL HERNÁNDEZ I GASCÓN / ANTONI SOY I CASALS / ALBERTO PEZZI

20,80 €
IVA incluido
Sin stock. Consultar disponibilidad
Editorial:
GENERALITAT DE CATALUNYA
Año de edición:
2010
Materia
Economia
ISBN:
978-84-393-8558-5
Páginas:
160
20,80 €
IVA incluido
Sin stock. Consultar disponibilidad

Estudi sobre la política de clústers desenvolupada per la Generalitat des dels seus orígens l´any 1993, amb un examen crític de resultats i un marc de referència per al desenvolupament futur. La política de clústers inclou el conjunt d´iniciatives de política industrial i empresarial dirigides a millorar l´eficiència competitiva d´un conjunt d´empreses mitjançant el seu replantejament estratègic i la contínua adaptació als desafiaments del mercat global. L´obra difon la llarga experiència i la sedimentació de coneixement que hi ha a Catalunya en política de clústers i proposa un replantejament innovador de cara al futur en línia amb les recomanacions de la Comissió Europea.

Artículos relacionados

  • ¡RECONQUISTA TU TIEMPO!
    ODELL, JENNY
    En Cómo no hacer nada, Odell denunciaba la economía de la atención, ahora presenta una crítica feroz al tiempo capitalista. Nuestra vida está dominada por el reloj corporativo al que muchos de nosotros nos adaptamos. Pero este no fue concebido para las personas, sino para el beneficio de las empresas. Tenemos que adoptar un concepto totalmente nuevo del tiempo: uno que nos...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    22,90 €

  • REHUMANITZANT LA TECNOLOGIA
    BARBANY FREIXA, JOANA
    Rehumanitzant la tecnologia aborda l'impacte de la tecnologia i la revolució digital en les persones, l'empresa i la societat, destacant tant els seus avantatges com els seus desafiaments. La tecnologia pot acostar a les persones, facilitar tasques quotidianes com comprar o estudiar, i incrementar la productivitat de les empreses, però també pot tenir consequències negative...
    Sólo queda uno

    17,85 €

  • POR QUÉ TOMARSE LA EMPRESA CON FILOSOFÍA
    ÁLVAREZ, FÁTIMA
    Existe la creencia generalizada de que una empresa, casi por definición, debe saber adónde se dirige, cuál es su propósito y su misión. Como es lógico, lo mismo esperamos de las personas que ocupan puestos de responsabilidad: que sean determinadas, infalibles, que tomen decisiones sin vacilar. Pero la realidad de cada día nos dice que la dirección de un negocio es, real...
    Sólo queda uno

    15,00 €

  • L'HOME DE LA PORTERIA
    PARDINA VILLANUEVA, RAMON
    En stock

    21,95 €

  • EL PETIT LLIBRE DE L'ECONOMIA
    RUSK, SHAUN
    Tot el que sempre has volgut saber sobre economia en una petita guia per a principiants. En un món en què cada dia tot sembla tornar-se més car (sense que la majoria de nosaltres ens tornem més rics), és fàcil sentir-se confós sobre l'economia. Si creus que ha arribat l'hora d'aprendre com funciona la inflació, què provoca les recessions i per què el mercat de valors ...
    Sólo queda uno

    14,96 €

  • ATRAPA ELS DINERS
    GARCIA PUIG, OCTAVI
    Atrapa els diners aborda un tema crucial: la manca generalitzada d'educació financera. Es posa de manifest com, malgrat una formació intensiva en matèries com l'art, la música, el màrqueting i les finances empresarials, la gestió eficaç dels diners personals sovint es deixa de banda. L'autor destaca la ironia que fins i tot directors financers experimentats poden tenir d...
    Sin stock. Consultar disponibilidad

    22,85 €